1. Kontaktní údaje prodávajícího

Název: NET-MARKET.CZ s.r.o.

Sídlo: Mostní 138, 760 01 Zlín

IČ: 29361249, DIČ: CZ29361249

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 75034

Telefon: +420 576 130 180

Email: info@sport365.cz

Kontaktní adresa, provozovna: NET-MARKET.CZ s.r.o., Mostní 138, 760 01 Zlín

Provozní doba: Pondělí - pátek: 8:30-12:00, 13:00-16:00 (pouze pracovní dny)

2. Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

  1. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.sport365.cz.

  1. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či fyzickou osobou – podnikatelem, jenž jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Uvedením přiděleného IČ v objednávkovém formuláři kupující prohlašuje, že vystupuje jako podnikatel v rámci své podnikatelské činnosti, a bere na sebe veškeré důsledky s tím spojené.

  1. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít výhradně v českém jazyce.

  1. Uzavřením kupní smlouvy kupující vyjadřuje souhlas s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem, který je jejich nedílnou součástí. Zároveň kupující potvrzuje, že se řádně seznámil s obsahem obchodních podmínek a reklamačního řádu. Kupující pak prohlašuje, že byl na existenci obchodních podmínek a reklamačního řádu náležitě upozorněn a měl možnost se s jejich obsahem řádně a dostatečně seznámit.

  1. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena v okamžiku doručení potvrzení přijetí objednávky kupujícího, které zašle prodávající na emailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávce. Společně s tímto potvrzením jsou kupujícímu zasílány také tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu. Takto uzavřená kupní smlouva je závazná a lze ji měnit pouze na základě vzájemné dohody obou smluvních stran nebo za splnění zákonem stanovených podmínek.

3. Informace

  1. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  1. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

  1. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

  1. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

  1. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

  1. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

4. Doručování zboží

  1. Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, ve lhůtě uvedené v nabídce u jednotlivého zboží. V případě, že tuto možnost nenabízí zvolený dopravce, nemá kupující právo provést volbu konkrétního dne doručení. Uvedení jakéhokoliv časového údaje k doručení zboží v poznámce při vytvoření objednávky nemá účinky volby času dodání, přičemž ustanovení čl. 3 odst. 3 a 4 se užijí přiměřeně.

  1. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit kupní cenu. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a jeho obalu.

  1. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

  1. Kupující výslovně souhlasí s možností zaslání daňového dokladu v elektronické podobě (namísto dokladu v písemné formě) na jeho e-mailovou adresu.

  1. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

  1. Možnosti a ceny doručení dostupné zde: https://www.sport365.cz/dodani-a-postovne

  1. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

  1. Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době z důvodů na jeho straně i přes opakovanou výzvu prodávajícího k převzetí zbožím, je prodávající oprávněn vypovědět kupní smlouvu. Výpovědní lhůta činí 14 dnů ode dne odeslání výpovědi kupujícímu. V případě vypovězení smlouvy ze strany prodávajícího z důvodu nepřevzetí zboží kupujícím vzniká prodávajícímu právo na náhradu nákladů spojených s marným pokusem o doručení zboží. Výše nákladů spojených s doručením odpovídá hodnotě dopravy zvolené kupujícím. Tuto částku je kupující povinen prodávajícímu uhradit. Pokud byla kupní cena a cena dopravy uhrazena předem, má prodávající započíst částku odpovídající nákladům na doručení zboží proti částce uhrazené kupujícím. Zbylá část poskytnutého plnění bude kupujícímu vrácena stejným způsobem, jakým byla provedena úhrada.

  1. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4 odst. 10 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

  1. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3 odst. 7), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

  1. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

  1. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Kupující je povinen při převzetí zásilku zkontrolovat a při existenci zjevného poškození zboží nebo obalového materiálu souvisejícího s dopravou o této skutečnosti při převzetí informovat dopravce, případně zásilku z důvodu poškození nepřevzít. V případě, že kupující zásilku převezme a ve stanovené lhůtě neoznámí prodávajícímu její poškození, platí, že zásilka byla kupujícímu doručena v nepoškozeném stavu.

5. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

  1. Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, případně od převzetí posledního kusu zboží nebo poslední části objednávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

  1. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

  1. Odstoupení od smlouvy musí obsahovat alespoň identifikační údaje kupujícího, číslo objednávky a informaci o tom, že kupující odstupuje od smlouvy.

  1. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání (tj. zaslání od prodávajícího ke kupujícímu) do 14 dnů ode dne doručení vraceného zboží zpět prodávajícímu, případně ode dne, kdy kupující prokáže odeslání zboží, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.

  1. Kupující je povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Kupující je povinen vrátit zboží prodávajícímu kompletní, v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady spojené s vrácením zboží (tj. zaslání od kupujícího k prodávajícímu) nese kupující, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou, přičemž tyto náklady v případě zvláštního nebo nadrozměrného zboží nepřesáhnou částku 1.500 Kč.

  1. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nezbytně nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

  1. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

  1. Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, jakož i v dalších případech stanovených v ustanovení § 1837 občanského zákoníku.

  1. Zvolí-li kupující v rámci objednávky, že má zájem o dodání dárku společně s kupovaným zbožím tím, že učiní dárek součástí objednávky, dojde mezi kupujícím a prodávajícím vedle smlouvy kupní k uzavření také smlouvy darovací. V tomto případě je darovací smlouva závislá na smlouvě kupní a zanikne-li smlouva kupní jakožto hlavní smlouva odstoupením, zanikne společně s ní také smlouva darovací. V takovém případě je kupující povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

  1. Prodávající má právo objednávku stornovat a odstoupit tak od kupní smlouvy kdykoliv z důvodu:

    1. zboží již není možné pro kupujícího obstarat z důvodu ukončení výroby či dodávek,

    2. výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží,

    3. byla zjevnou chybou nesprávně stanovena cena zboží,

    4. pokud je prodávajícímu známo že kupující již v minulosti porušil kupní smlouvu uzavřenou s prodávajícím,

    5. z jiného vážného důvodu či důvodu nezávislého na vůli prodávajícího, který bude kupujícímu sdělen,

    6. ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy bez udání důvodu.

  1. Kupní smlouva není uzavřena v případě, kdy má prodávající důvodné pochybnosti o identitě nebo pravosti údajů uvedených kupujícím.

  1. V případě odstoupení od smlouvy prodávajícím nebo neuzavření kupní smlouvy bude kupujícím vrácena již uhrazená kupní cena nebo její část.

  1. Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde:

https://www.sport365.cz/pages/doc/odstoupeni.pdf

  1. Poučení o právu na odstoupení od smlouvy je dostupné zde:

https://www.sport365.cz/pages/doc/pouceni.pdf

6. Práva a povinností z vadného plnění

  1. Věc je vadná v případě, že v době převzetí neodpovídá ujednanému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě či jiným ujednaným vlastnostem, nebo pokud není dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití. Věc je dále vadná v případě, že se není vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá.

  1. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

  1. Během 1 roku od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za vady, které věc měla v době jejího převzetí. Takovéto případné vady na věci může kupující u prodávajícího vytknout v případě, že se na věci projeví v době dvou let od převzetí zboží, případně u kazícího se zboží v době použitelnosti uvedené na obalu zboží či v připojeném návodu a dalších informačních letácích. U použitého zboží lze práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 12 měsíců, přičemž prodávajícího kupujícího o této skutečnosti vyrozumí při koupi zboží a v objednávce.

  1. V případě uplatnění práv z vadného plnění může kupující požadovat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci bez vady. Toto právo kupujícímu nenáleží v případě, že zvolený způsob odstranění vady je nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem odstranění vady nepřiměřeně náklady s přihlédnutím k významu vady, hodnotě věci bez vady a tím, zda může být vada druhým způsobem odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.

  1. Prodávající může odmítnout vady odstranit v případě, že je její odstranění nemožné nebo nepřiměřeně nákladné s ohledem na význam vady a hodnotu věci bez vady.

  1. Kupující může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy v případě, že prodávající odmítne odstranit vadu věci, vada se projeví opakovaně, je vada podstatným porušením smlouvy, nebo prodávající prohlásí, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího. V takovém případě bude sleva z kupní ceny stanovena jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a hodnotou vadné věci, kterou kupující obdržel, přičemž tento rozdíl stanoví prodávající.

  1. V případě odstoupení od smlouvy dle předchozího odstavce prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.

  1. Za značné obtíže pro kupujícího se nepovažuje nutnost zaslání zboží prodávajícímu, a to ani v případě, že se jedná o nadrozměrné zboží či zboží vyžadující zvláštní přepravu.

  1. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

  1. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Prodávající dál neodpovídá za vady způsobené přímo kupujícím, případně užíváním věci v rozporu s jejím určením či způsobem neodpovídajícím běžnému užívání věci.

  1. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

  1. U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

  1. Prodávající neposkytuje zvláštní nebo smluvní záruku za jakost na zakoupené zboží, ledaže je tak výslovně uvedeno u vybraného zboží a prodávající s kupujícím se takto individuálně dohodli za podmínek stanovených ve zvláštní smlouvě.

  1. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího písemně na elektronické adrese info@sport365.cz či kontaktních adresách uvedených výše.

7. Vyřízení reklamace

  1. Kupující je povinen uplatnit práva z vadného plnění (dále také jako „reklamace“) u prodávajícího nebo osoby určené prodávajícím k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Kupující bere na vědomí, že třetí osoba neurčená prodávajícím není oprávněna přijmout reklamaci, i kdyby se jednalo o autorizovaný servis určený výrobcem věci.

  1. Kupující je při uplatnění práv z vadného plnění povinen uvést své osobní údaje, číslo objednávky, název reklamované věci, popsat závadu a uvést, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje. Kupující je dále povinen prokázat zakoupení zboží u prodávajícího (nejlépe fakturou či jiným dokladem).

  1. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady.

  1. Zboží musí být v případě jeho zaslání prodávajícímu při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození. Kupující je povinen předat prodávajícímu zboží čisté a kompletní. V případě, že zboží nebude čisté či hygienicky nezávadné, je prodávající oprávněn nepřevzít zboží k reklamaci. V případě zasílání zboží bude zboží jako nezpůsobilé k reklamaci odesláno zpět kupujícímu ke sjednání nápravy, přičemž kupujícímu v tomto případě nevzniká nárok na uhrazení nákladů na doručení zboží. V případě dodání znečištěného nebo hygienicky závadného zboží neběží až do dodání nezávadného zboží lhůta pro vyřízení reklamace.

  1. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího projev vůle zboží reklamovat. Lhůta k vyřízení reklamace běží ode dne uplatnění reklamace kupujícím. V případě, že k posouzení reklamace nebo odstranění vady zboží je třeba předat zboží prodávajícímu, přerušuje se lhůta k vyřízení reklamace od okamžiku, kdy prodávající vyzve kupujícího k dodání věci. Lhůta k vyřízení reklamace opět počne běžet v okamžiku doručení nebo dodání zboží prodávajícímu.

  1. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

  1. Nepřevezme-li kupující zboží po vyřízené reklamaci v dohodnuté době, případně v přiměřené době stanovené prodávajícím, je v takovém případě v souladu s ustanovením § 2159 odst. 3 občanského zákoníku prodávající oprávněn požadovat úplatu za uskladnění. Poplatek za uskladnění za každý den uskladnění činí částku ve výši 50 Kč / den + DPH. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího písemně e-mailem nebo na jeho kontaktní adresu upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a prodej a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje. Výtěžek prodeje bude po provedení zápočtu poukázán kupujícímu.

  1. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

  1. U oprávněné reklamace má kupující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů.

  1. Reklamační formulář ke stažení zde:

https://www.sport365.cz/pages/doc/reklamace.pdf

8. Ochrana osobních údajů, zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

  1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

  1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

  1. Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím nezávislého hodnocení našich produktů a služeb. Udělit hodnocení je možné, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti toto neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely získání nezávislého hodnocení provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání e-mailových dotazníků, získávání hodnocení, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterými jsou provozovatel portálu Heureka.cz a společnost Seznam.cz; těm pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Proti předávání osobních údajů k získání nezávislého hodnocení můžete kdykoli vyjádřit námitku. V případě vaší námitky vám žádosti o hodnocení nebudeme dále zasílat.

  1. Kupující může při vstupu na internetové stránky prodávajícího vyslovit souhlas s ukládáním jiných než nezbytných souborů cookies na jeho počítač. Cookies slouží k personalizaci obsahu a zajištění technického fungování internetových stránek prodejce. Provedení nákupu není podmíněno udělením souhlasu s ukládáním. Kupující může udělený souhlas kdykoliv odvolat, avšak technické soubory cookies nezbytné ke správnému fungování webových stránek budou ukládány i nadále.

Více informací o souborech cookies zde:

https://www.sport365.cz/zasady-cookies

  1. Podmínky ochrany osobních údajů dostupné zde:

https://www.sport365.cz/ochrana-osobnich-udaju

9. Řešení sporů

  1. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy ČR. V případě, kdy dojde k dodání zboží mimo území ČR, se strany dohodly na místně příslušném soudu Okresní soud ve Zlíně.

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

  1. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

  1. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

10. Zákaznický účet

  1. Na základě provedené objednávky je kupujícímu automaticky zřízen v internetovém obchodě zřízen zákaznický účet. Zákaznický účet zřídí prodávající kupujícímu také na základě jeho registrace. Prostřednictvím svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží a sledovat stav a přehled svých objednávek. Kupující může objednávat zboží také bez předchozí registrace.

  1. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

  1. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

  1. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

  1. Prodávající může zrušit zákaznický účet, a to zejména v případě, když kupující svůj zákaznický účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek. Kupující může zrušit zákaznický účet kdykoliv, a to buď v nastavení zákaznického účtu, nebo na základě telefonické, písemné či elektronické žádosti.

  1. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

11. Technické kroky vedoucí k objednání

  1. K uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím dojde poté, co kupující učiní následující kroky v rámci internetového obchodu prodávajícího:

    1. kupující u jím zvoleného zboží stiskne tlačítko vložit do košíku, čímž dojde k přidání vybraného zboží do virtuálního košíku kupujícího

    2. kupující vstoupí do svého virtuálního košíku, kde mu bude umožněno měnit množství přidaného zboží, případně zboží z košíku odstranit

    3. kupující po stisknutí příslušného tlačítka v dalším kroku zvolí způsob přepravy a platby, a to včetně souvisejících poplatků a nákladů

    4. po stisknutí příslušného tlačítka v dalším kroku kupující pravdivě vyplní veškeré své osobní údaje

    5. po stisknutí příslušného tlačítka v dalším kroku bude kupujícímu umožněna kontrola veškerých jim zadaných údajů, a to včetně druhu a množství objednávaného zboží, ceny, přepravy a způsobu úhrady

    6. kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy kupující stiskne tlačítko „Objednávka s povinností platby“ a doručením potvrzení o objednávce na emailovou adresu kupujícího

  1. V průběhu celého objednávkového procesu je kupující oprávněn libovolně měnit zadané vstupní údaje, a to vždy v příslušném kroku, k němuž se lze vrátit za užití tlačítka „krok zpět“.

12. Zvláštní ustanovení o smlouvách na poskytování služeb

  1. Prodávající při prodeji vybraného druhu zboží umožňuje kupujícímu uzavřít zvláštní smluvní vztahy, na základě kterých kupující nabude práva vztahující se ke zboží nad rámec zákonné ochrany spotřebitele, a to za sjednanou úplatu a za podmínek dále uvedených. Zvláštní smluvní vztah je závislý na kupní smlouvě uzavřené k totožnému zboží, zejm. nemůže být uzavřen bez kupní smlouvy a zároveň nemůže být ukončen bez ukončení kupní smlouvy.

  1. V případě odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů dle čl. 5 těchto obchodních podmínek zaniká i smluvní vztah o poskytování níže uvedených zvláštních služeb. Toto neplatí v případě služby „Přednostní vyřízení objednávky“ uvedené níže.

  1. Možnost vrácení zboží do 30 dní

    1. Základní ustanovení

      1. Smlouva o poskytování služby "Možnost vrácení zboží do 30 dní" (dále jen „služba“) se uzavírá mezi společností NET-MARKET.CZ s.r.o., IČ: 29361249; DIČ: CZ29361249, se sídlem Mostní 138, 760 01 Zlín, zapsanou v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 75034 (dále jen „prodávající“) a kupujícím. Na základě smlouvy o poskytnutí služby se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu níže specifikovanou službu za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách a kupující se zavazuje uhradit sjednanou cenu služby.

      1. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy kupující potvrdí tuto službu v košíku internetového obchodu prodávajícího a následně závazně dokončí objednávku (dále jen objednávka).

      1. Služba se vztahuje na veškeré zboží v objednávce.

      1. V případě, že kupující zakoupí více položek v rámci objednávky, může zboží vrátit i jednotlivě.

    1. Podmínky využití služby

      1. Prodávající se zavazuje poskytnout službu, tedy umožnit kupujícímu vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu, pokud:

        1. Kupující službu řádně objedná a uhradí;

        2. Kupující neodstoupí od smlouvy na koupi zboží před uplatněním služby;

        3. Kupující oznámí úmysl službu uplatnit nejpozději 30. den od převzetí zboží a následně nejpozději do 14 dnů od oznámení úmyslu dodá zboží na adresu sídla prodávajícího;

        4. Kupující vrátí zboží prodávajícímu kompletní, nepoškozené, v originálním obalu a bez známek užívání;

        5. Kupující prokáže nárok na využití služby.

      1. V případě splnění všech výše uvedených podmínek využití služby bude kupujícímu uhrazena cena vráceného zboží včetně DPH a to na bankovní účet nebo jiným kupujícím zvoleným způsobem do 14 dnů od přijetí zboží od kupujícího.

    1. Vrácení ceny služby

      1. V případě, že je kupující spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy o poskytování služby ve smyslu §1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V této lhůtě ve smyslu § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí kupující prodávajícímu oznámit svůj úmysl od smlouvy o poskytování služby odstoupit.

  1. Možnost vrácení zboží do 90 dní

    1. Základní ustanovení

      1. Smlouva o poskytování služby "Možnost vrácení zboží do 90 dní" (dále jen „služba“) se uzavírá mezi společností NET-MARKET.CZ s.r.o., IČ: 29361249; DIČ: CZ29361249, se sídlem Mostní 138, 760 01 Zlín, zapsanou v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 75034 (dále jen „prodávající“) a kupujícím. Na základě smlouvy o poskytnutí služby se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu níže specifikovanou službu za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách a kupující se zavazuje uhradit sjednanou cenu služby.

      1. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy kupující potvrdí tuto službu v košíku internetového obchodu prodávajícího a následně dokončí objednávku (dále jen objednávka).

      1. Služba se vztahuje na veškeré zboží v objednávce.

      1. V případě, že kupující zakoupí více položek v rámci objednávky, může zboží vrátit i jednotlivě.

    1. Podmínky využití služby

      1. Prodávající je povinen poskytnout službu, tedy umožnit kupujícímu vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu, pokud:

        1. Kupující službu řádně objedná a uhradí;

        2. Kupující neodstoupí od smlouvy na koupi zboží před uplatněním služby;

        3. Kupující oznámí úmysl službu uplatnit nejpozději 90. den od převzetí zboží a následně nejpozději do 14 dnů od oznámení úmyslu dodá zboží na adresu sídla prodávajícího;

        4. Kupující vrátí zboží prodávajícímu kompletní, nepoškozené, v originálním obalu a bez známek užívání;

        5. Kupující prokáže nárok na využití služby.

      1. V případě splnění všech výše uvedených podmínek využití služby bude kupujícímu uhrazena cena vráceného zboží včetně DPH a to na bankovní účet nebo jiným kupujícím zvoleným způsobem do 14 dnů od přijetí zboží od kupujícího.

    1. Vrácení ceny služby

      1. V případě, že je kupující spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby do 14 dnů od doručení zboží ve smyslu §1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V této lhůtě ve smyslu § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí kupující prodávajícímu oznámit svůj úmysl od smlouvy o poskytování služby odstoupit.

  1. Přednostní vyřízení objednávky

    1. Smlouva o poskytování služby "Přednostní vyřízení objednávky" (dále jen „služba“) se uzavírá mezi společností NET-MARKET.CZ s.r.o., IČ: 29361249; DIČ: CZ29361249, se sídlem Mostní 138, 760 01 Zlín, zapsanou v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 75034 (dále jen „prodávající“) a kupujícím. Na základě smlouvy o poskytnutí služby se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu níže specifikovanou službu za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách a kupující se zavazuje uhradit sjednanou cenu služby.

    1. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy kupující potvrdí tuto službu v košíku internetového obchodu prodávajícího a následně dokončí objednávku (dále jen objednávka).

    1. Služba se vztahuje na veškeré zboží v objednávce.

    1. Potvrzením této služby v košíku internetového obchodu prodávajícího a dokončením objednávky kupující představuje výslovnou žádost kupujícího o poskytnutí služby ještě předtím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy. Na základě této žádosti zaniká právo kupujícího odstoupit od této smlouvy o poskytováni služby a požadovat vrácení finančních prostředků za poskytnutí této služby ve smyslu ustanovení § 1837 písm. a) občanského zákoníku. Právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny a souvisejících nákladů tím není dotčeno.

    1. Služba je v celém rozsahu poskytnuta v okamžiku odeslání zboží v objednávce kupujícímu. V tento okamžik zaniká právo na vrácení byť jen části ceny za poskytnutou službu ve smyslu ustanovení § 1834 občanského zákoníku.

    1. Služba Přednostní vyřízení objednávky spočívá v tom, že objednávka kupujícího bude zpracována s nejvyšší prioritou a bude odeslána v nejkratším možném čase. Součástí poskytnuté služby není garance rychlosti doručení zboží zvoleným dopravcem, ale výhradně zrychlení expedice objednaného zboží na straně prodávajícího.

    1. S poskytnutím služby kupujícímu prodávající započne okamžitě po odeslání objednávky, v níž kupující vedle zboží objedná také poskytnutí této služby. Služba je v celém rozsahu poskytnuta odesláním zboží, tj. jeho předáním dopravci zvolenému kupujícím nebo informováním kupujícího o možnosti vyzvednou zboží v provozovně prodávajícího.

    1. Prodávající negarantuje dodání zboží v určitý den nebo hodinu. Prodávající negarantuje rychlost doručení prostřednictvím třetích osob.

  1. Prodloužení odpovědnosti za vady +1 rok

    1. Základní ustanovení

      1. Smlouva o poskytování služby " Prodloužení odpovědnosti za vady +1 rok" (dále jen „služba“) se uzavírá mezi společností NET-MARKET.CZ s.r.o., IČ: 29361249; DIČ: CZ29361249, se sídlem Mostní 138, 760 01 Zlín, zapsanou v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 75034 (dále jen „prodávající“) a kupujícím. Na základě smlouvy o poskytnutí služby se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu níže specifikovanou službu za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách a kupující se zavazuje uhradit sjednanou cenu služby.

      1. Službou se prodávající zavazuje, že v případě, kdy se po dobu jejího poskytování na zboží projeví vada, která bude prodávajícím posouzena jako oprávněná, pak kupující nabývá k předmětnému vadnému zboží výlučně práva uvedená níže ve čl. 3, odst. 2 tohoto oddílu „Prodloužení odpovědnosti za vady +1 rok“. Prodloužení odpovědnosti za vady dle této služby není prodloužením ani převzetím záruky za jakost ve smyslu § 2113 a násl. občanského zákoníku, kupujícímu nenáleží všechna práva a prodávajícímu nevznikají všechny povinnosti z vadného plnění dle občanského zákoníku, ale pouze a výlučně práva a povinnosti sjednaná v této smlouvě o poskytnutí služby.

      1. Uzavřením zvláštního smluvního vztahu na poskytnutí této služby prodávající kupujícímu negarantuje, že životnost zboží při běžném opotřebení a obvyklém užívání přesahuje lhůtu poskytování služby.

      1. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy kupující potvrdí tuto službu v košíku internetového obchodu prodávajícího a následně dokončí objednávku (dále jen objednávka).

      1. Služba se poskytuje úplatně, a to za cenu uvedenou při objednávce služby.

      1. Služba se vztahuje pouze na ty položky v objednávce, ke kterým je tato služba vybrána a zaplacena.

      1. V případě, že kupující zakoupí více položek v rámci objednávky, služba neplatí na celý nákup, ale pouze na položky dle čl. 1. odst. 6 tohoto oddílu „Prodloužení odpovědnosti za vady +1 rok“.

    1. Podmínky využití služby

      1. Prodávající je povinen poskytnout službu, tedy umožní kupujícímu uplatnit sjednaná práva z vad v níže uvedeném rozsahu (dle čl. 2. odst. 3.), pokud:

        1. Kupující službu řádně objedná a uhradí;

        2. Kupující neodstoupí od smlouvy na koupi zboží před uplatněním služby;

        3. Kupující oznámí úmysl službu uplatnit nejdříve 1. den následující po dni uběhnutí lhůty 24 měsíců pro uplatnění práv z vadného plnění dle čl. 6 těchto obchodních podmínek (dále jen „lhůta pro uplatnění vad“) a nejpozději 365. den ode uběhnutí lhůty pro uplatnění vad a následně bez zbytečného odkladu (nejpozději do 3 dnů od oznámení úmyslu uplatnění služby) dodá zboží na adresu sídla prodávajícího k posouzení vady; je-li reklamace uplatněna distančně, je kupující povinen reklamaci provést písemně, a to včetně identifikace reklamovaného zboží, doložení důkazu o jeho nákupu, doložení zakoupení této služby, popisu reklamované vady a případnými dalšími okolnostmi důležitými pro vyřízení reklamace;

        4. Kupující prokáže nárok na využití služby.

      1. Kupující má právo tuto službu, v případě splnění všech výše uvedených podmínek využití služby, využít opakovaně.

    1. Uplatnění práva z vad

      1. Prodávající neodpovídá za:

        1. vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení, mechanického poškození, zničení věci nebo nedodržením návodu k použití

        2. vady vzniklé v důsledku zásahu do věci neoprávněným technickým servisem nebo osobou;

        3. vady vzniklé užíváním věci pro jiné než osobní účely (obchodní, podnikatelské, ve veřejném zájmu);

        4. znehodnocení věci či její části nebo prohloubení vady užíváním věci po zjištění vady.

      1. V případě oprávněného nároku má prodávající právo zvolit způsob vyřízení následovně:

        1. bezplatné odstranění vady opravou, nebo

        2. odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci či části;

není-li ani jedno z výše uvedeného dle posouzení prodávajícího možné, má kupující právo na vrácení hodnoty uhrazené kupní ceny zboží, a to ve formě poukazu k nákupu v internetovém obchodě prodávajícího. Poukaz je nepřenositelný na třetí osobu, má platnost 3 měsíce od vystavení a bude kupujícímu odeslán v elektronické formě na jeho e-mailovou adresu. Poukaz není směnitelný za peníze a po uplynutí platnosti propadá ve prospěch prodávajícího bez náhrady. V případě uplatnění poukazu při nákupu zboží, jehož kupní cena je menší než hodnota poukazu, nemá kupující nárok na vyplacení rozdílu cen poukazu a zboží v penězích.

      1. V případě využití této služby bude prodávající kupujícího informovat e-mailem o přijetí jeho požadavku ihned, po obdržení zboží. Nezvolí-li kupující při reklamaci zboží způsob jejího vyřízení, vyřídí reklamaci prodávající způsobem dle své volby. Zvolený nárok nelze měnit bez dohody kupujícího a prodávajícího.

      1. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující právo na dodání nové věci (je-li to dle prodávajícího možné) nebo vrácení kupní ceny zboží ve formě poukazu k nákupu v internetovém obchodě prodávajícího.

      1. V případě neoprávněné reklamace je prodávající oprávněn si účtovat náklady spojené se zasláním zboží zpět kupujícímu dle platného ceníku přepravy uvedeného v čl. 4 odst. 6 obchodních podmínek.

    1. Vrácení ceny služby

      1. V případě, že je kupující spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby do 14 dnů od doručení zboží ve smyslu §1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V této lhůtě ve smyslu § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí kupující prodávajícímu oznámit svůj úmysl od smlouvy o poskytování služby odstoupit.

  1. Prodloužení odpovědnosti za vady +2 roky

    1. Základní ustanovení

      1. Smlouva o poskytování služby " Prodloužení odpovědnosti za vady +2 rok" (dále jen „služba“) se uzavírá mezi společností NET-MARKET.CZ s.r.o., IČ: 29361249; DIČ: CZ29361249, se sídlem Mostní 138, 760 01 Zlín, zapsanou v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 75034 (dále jen „prodávající“) a kupujícím. Na základě smlouvy o poskytnutí služby se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu níže specifikovanou službu za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách a kupující se zavazuje uhradit sjednanou cenu služby.

      1. Službou se prodávající zavazuje, že v případě, kdy se po dobu jejího poskytování na zboží projeví vada, která bude prodávajícím posouzena jako oprávněná, pak kupující nabývá k předmětnému vadnému zboží výlučně práva uvedená níže ve čl. 3, odst. 2 tohoto oddílu „Prodloužení odpovědnosti za vady +2 roky“. Prodloužení odpovědnosti za vady dle této služby není prodloužením ani převzetím záruky za jakost ve smyslu § 2113 a násl. občanského zákoníku, kupujícímu nenáleží všechna práva a prodávajícímu nevznikají všechny povinnosti z vadného plnění dle občanského zákoníku, ale pouze a výlučně práva a povinnosti sjednaná v této smlouvě o poskytnutí služby.

      1. Uzavřením zvláštního smluvního vztahu na poskytnutí této služby prodávající kupujícímu negarantuje, že životnost zboží při běžném opotřebení a obvyklém užívání přesahuje lhůtu poskytování služby.

      1. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy kupující potvrdí tuto službu v košíku internetového obchodu prodávajícího a následně dokončí objednávku (dále jen objednávka).

      1. Služba se poskytuje úplatně, a to za cenu uvedenou při objednávce služby.

      1. Služba se vztahuje pouze na ty položky v objednávce, ke kterým je tato služba vybrána a zaplacena.

      1. V případě, že kupující zakoupí více položek v rámci objednávky, služba neplatí na celý nákup, ale pouze na položky dle čl. 1. odst. 6 tohoto oddílu „Prodloužení odpovědnosti za vady +2 roky“.

    1. Podmínky využití služby

      1. Prodávající je povinen poskytnout službu, tedy umožní kupujícímu uplatnit sjednaná práva z vad v níže uvedeném rozsahu (dle čl. 2. odst. 3.), pokud:

        1. Kupující službu řádně objedná a uhradí;

        2. Kupující neodstoupí od smlouvy na koupi zboží před uplatněním služby;

        3. Kupující oznámí úmysl službu uplatnit nejdříve 1. den následující po dni uběhnutí lhůty 24 měsíců pro uplatnění práv z vadného plnění dle čl. 6 těchto obchodních podmínek (dále jen „lhůta pro uplatnění vad“) a nejpozději 730. den ode uběhnutí lhůty pro uplatnění vad a následně bez zbytečného odkladu (nejpozději do 3 dnů od oznámení úmyslu uplatnění služby) dodá zboží na adresu sídla prodávajícího k posouzení vady; je-li reklamace uplatněna distančně, je kupující povinen reklamaci provést písemně, a to včetně identifikace reklamovaného zboží, doložení důkazu o jeho nákupu, doložení zakoupení této služby, popisu reklamované vady a případnými dalšími okolnostmi důležitými pro vyřízení reklamace;

        4. Kupující prokáže nárok na využití služby.

      1. Kupující má právo tuto službu, v případě splnění všech výše uvedených podmínek využití služby, využít opakovaně.

    1. Uplatnění práva z vad

      1. Prodávající neodpovídá za:

        1. vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení, mechanického poškození, zničení věci nebo nedodržením návodu k použití

        2. vady vzniklé v důsledku zásahu do věci neoprávněným technickým servisem nebo osobou;

        3. vady vzniklé užíváním věci pro jiné než osobní účely (obchodní, podnikatelské, ve veřejném zájmu);

        4. znehodnocení věci či její části nebo prohloubení vady užíváním věci po zjištění vady.

      1. V případě oprávněného nároku má prodávající právo zvolit způsob vyřízení následovně:

        1. bezplatné odstranění vady opravou, nebo

        2. odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci či části;

není-li ani jedno z výše uvedeného dle posouzení prodávajícího možné, má kupující právo na vrácení hodnoty uhrazené kupní ceny zboží, a to ve formě poukazu k nákupu v internetovém obchodě prodávajícího. Poukaz je nepřenositelný na třetí osobu, má platnost 3 měsíce od vystavení a bude kupujícímu odeslán v elektronické formě na jeho e-mailovou adresu. Poukaz není směnitelný za peníze a po uplynutí platnosti propadá ve prospěch prodávajícího bez náhrady. V případě uplatnění poukazu při nákupu zboží, jehož kupní cena je menší než hodnota poukazu, nemá kupující nárok na vyplacení rozdílu cen poukazu a zboží v penězích.

      1. V případě využití této služby bude prodávající kupujícího informovat e-mailem o přijetí jeho požadavku ihned, po obdržení zboží. Nezvolí-li kupující při reklamaci zboží způsob jejího vyřízení, vyřídí reklamaci prodávající způsobem dle své volby. Zvolený nárok nelze měnit bez dohody kupujícího a prodávajícího.

      1. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující právo na dodání nové věci (je-li to dle prodávajícího možné) nebo vrácení kupní ceny zboží ve formě poukazu k nákupu v internetovém obchodě prodávajícího.

      1. V případě neoprávněné reklamace je prodávající oprávněn si účtovat náklady spojené se zasláním zboží zpět kupujícímu dle platného ceníku přepravy uvedeného v čl. 4 odst. 6 obchodních podmínek.

    1. Vrácení ceny služby

      1. V případě, že je kupující spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby do 14 dnů od doručení zboží ve smyslu §1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V této lhůtě ve smyslu § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí kupující prodávajícímu oznámit svůj úmysl od smlouvy o poskytování služby odstoupit.

13. Závěrečná ustanovení

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

  1. Veškeré smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím jsou prodávajícím evidovány v elektronické podobě po dobu nejméně dvou let od jejich uzavření. Prodávající umožní kupujícímu přístup k dokumentaci vedené u jeho obchodního případu pouze v nezbytných případech na základě písemné žádosti kupujícího.

  1. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

  1. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

  1. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

  2. Smlouva a otázky související se řídí českým hmotným právem.

  1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

  1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknuta platnost ostatních ustanovení.

  1. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

  1. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 6.1.2023.